Reklamacja towaru

JAK DOKONAĆ REKLAMACJI?

Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki.

 

KROK 1
POINFORMUJ NAS

Napisz do nas maila korzystając z formularza w zakładce „kontakt", 
wybierz kategorię „reklamacja",opisz jak wygląda sytuacja,
załącz zdjęcia reklamowanych produktów.
---

Jeżeli posiadasz konto na naszym skelpie
złóż reklamację wchodząc w „moje zamówienia"
wybierz „pogdląd zamówienia" 
i dokonaj reklamacji poprzez formularz reklamacyjny. 

KROK 2 
ZAPAKUJ PRODUKT

Zapakuj produkt tak, aby nie uszkodził się podczas transportu.
Jeżeli nie złożyłaś reklamacji poprzez „moje konto"
dołącz do paczki formularz reklamacyjny
---
 

KROK 3 
WYŚLIJ PACZKĘ

Nadaj paczkę na adres:
MSG TRADE SP. Z O.O. SP. K.
ul. Wojska Polskiego 118 D
97-300 Piotrków Tryb.
---
Skorzystaj z darmowych zwrotów In Post.
 > zwróć paczkę <

 
 

  Formularz reklamacji  >    pobierz
  Darmowy zwrot  >    skorzystaj
  Regulamin reklamacji  >    zobacz

Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji ?

Jak złożyć reklamacje?

  • Do złożenia reklamacji wystarczy wypełnić formularz reklamacji. Dołącz go do paczki z reklamowanym towarem a następnie odeślij
    do nas na adres siedziby firmy znajdujący się w zakładce kontakt.
    Zgłoś zwrot na stronie internetowej klikając na zakładkę moje zamówienia – przyśpieszy to proces zwrotu.

           Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
           Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Możesz skorzystać z dormowych zwrotów In Post. 
           Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
 

Jak skorzystać z darmowego zwrotu In Post?

  • 1.W formularzu na stronie szybkiezwroty.pl uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą. Wybierz z listy naszą firmę MSG Trade Sp. z o.o. Sp. K.
    Przejdź do formularza
    2. Poczekaj na potwierdzenie i kod
    Otrzymasz sms i e-mail z kodem, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod zwrotu ważny jest 72h.
    3. Przygotuj paczkę
    Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Na kartonie umieść kod zwrotu.
    4. Nadaj paczkę w Paczkomacie
    Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod. Umieść paczkę w skrytce. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

 

W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
    Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail.
    Równocześnie na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym dostaniesz zwrot środków lub zostanie wysłany pełnowartościowy towar.
     

W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

  • Reklamację można złożyć w terminie do 21 dni od daty zakupu kosmetyku.
     

W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

  • Reklamację należy zgłosić, gdy produkt posiada wadę fabryczną.
    Zwrotu należy dokonać, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań i jednocześnie są fabrycznie zapakowane, nieużywane.
     

Otrzymałem niewłaściwy towar, moje zamówienie jest niekompletne, co mogę zrobić?

  • Jeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu
    skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę pomylonych produktów.
    Natychmiast wyślemy do Ciebie ten przedmiot i zbadamy, co było przyczyną pomyłki, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
    Pomimo, iż nasi pracownicy dokładają wszelkich starań przy pakowaniu Pańswta paczek, czasami dażają się drobne pomyłki za co najmocniej przepraszamy.
     

Moja paczka uległa uszkodzeniu, co mogę zrobić?

  • Strasznie przykro nam to słyszeć! Uszkodzone przedmioty nie są fajne, więc zrobimy co w naszej mocy, aby naprawić ten problem.

    Gdy zauważymy choćby drobne uszkodzenie paczki, to mamy prawo do sprawdzenia przy kurierze jej zawartości.
    Musimy pamiętać, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi.
    Każda paczka jest ubezpieczona na kwotę wartości zamówionej paczki.
    W celu żądania odszkodowania bądź wymiany uszkodzonego produktu niezbędne jest spisanie protokołu szkodowego z kurierem.
    Na spisanie protokołu szkodowego jest 7 dni, jednak najlepiej zrobić to niezwłocznie, a spisany protokół wraz z numerem zamówienia przesłać na adres mailowy.