Reklamacja towaru

JAK DOKONAĆ REKLAMACJI?

Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki.

 

KROK 1
POINFORMUJ NAS

Napisz do nas maila korzystając z formularza w zakładce „kontakt",  wybierz kategorię „reklamacja",opisz jak wygląda sytuacja, załącz zdjęcia reklamowanych produktów.
---

Jeżeli posiadasz konto na naszym sklepie złóż reklamację wchodząc w „moje zamówienia" wybierz „podgąd zamówienia" i dokonaj reklamacji poprzez formularz reklamacyjny. 

KROK 2
ZAPAKUJ PRODUKT

Zapakuj produkt tak, aby nie uszkodził się podczas transportu.
Jeżeli nie złożyłaś reklamacji poprzez „moje konto" dołącz do paczki 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

KROK 3
WYŚLIJ PACZKĘ

Nadaj paczkę na adres:
Grupa MSG Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 118 D
97-300 Piotrków Tryb.
---
Skorzystaj z DARMOWYCH zwrotów In Post.

ZWRÓĆ PACZKĘ



Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji?
 

  • Jak złożyć reklamacje?

Do złożenia reklamacji wystarczy wypełnić formularz reklamacji. Dołącz go do paczki z reklamowanym towarem a następnie odeślij do nas na adres siedziby firmy znajdujący się w zakładce kontakt. Zgłoś zwrot na stronie internetowej klikając na zakładkę moje zamówienia – przyśpieszy to proces zwrotu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.


  • W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym dostaniesz zwrot środków lub zostanie wysłany pełnowartościowy towar.


  • W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w terminie do 21 dni od daty zakupu kosmetyku.


  • W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Reklamację należy zgłosić, gdy produkt posiada wadę fabryczną. Zwrotu należy dokonać, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań i jednocześnie są fabrycznie zapakowane, nieużywane.


  • Otrzymałem niewłaściwy towar, moje zamówienie jest niekompletne, co mogę zrobić?

Jeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę pomylonych produktów. Natychmiast wyślemy do Ciebie ten przedmiot i zbadamy, co było przyczyną pomyłki, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Pomimo, iż nasi pracownicy dokładają wszelkich starań przy pakowaniu Państwa paczek, czasami zdarzają się drobne pomyłki za co najmocniej przepraszamy.


  • Moja paczka uległa uszkodzeniu, co mogę zrobić?

Strasznie przykro nam to słyszeć! Uszkodzone przedmioty nie są fajne, więc zrobimy co w naszej mocy, aby naprawić ten problem.

Gdy zauważymy choćby drobne uszkodzenie paczki, to mamy prawo do sprawdzenia przy kurierze jej zawartości. Musimy pamiętać, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi. Każda paczka jest ubezpieczona na kwotę wartości zamówionej paczki. W celu żądania odszkodowania bądź wymiany uszkodzonego produktu niezbędne jest spisanie protokołu szkodowego z kurierem. Na spisanie protokołu szkodowego jest 7 dni, jednak najlepiej zrobić to niezwłocznie, a spisany protokół wraz z numerem zamówienia przesłać na adres mailowy.



Regulamin reklamacji

ZOBACZ REGULAMIN